Seminar za djelatnike u uredskom poslovanju i pismohranama

Seminar za djelatnike u uredskom poslovanju i pismohranama održat će se u ponedjeljak i utorak 26. i 27. listopada 2015.  u prostorijama Državnog arhiva u Zagrebu, Opatička 29.

 

Program seminara:

Ponedjeljak, 26. listopada 2015.
09,00 – 09,10 Uvod u seminar (Živana Heđbeli)
09,10 – 09,55 Uredsko poslovanje i osnove spisovodstva (Damir Validžić)
09,55 – 10,15 Pauza
10,15 – 11,45 Sređivanje, obrada i opis gradiva (Damir Validžić, Mirjana Gulić)
11,45 – 12,30 Pauza
12,30 – 14,00 Vrednovanje gradiva, odabiranje, izlučivanje i primjena popisa gradiva s
rokovima čuvanja (Darko Rubčić)
14,00 – 14,10 Pauza
14,10 – 14,55 Obvezne evidencije o gradivu (Maja Brunec)

Utorak, 27. listopada 2015.
09,00 – 10,30 Zaštita gradiva, organizacija, uređenje i oprema spremišnog prostora (Mirjana
Gulić)
10,30 – 10,45 Pauza
10,45 – 11,30 Zaštita gradiva u izvanrednim okolnostima, sigurnosno i zaštitno snimanje,
zaštita nekonvencionalnog gradiva (Tomislav Vidaković)
11,30 – 12,15 Predaja gradiva arhivu (Radoslav Zaradić)
12,15 – 13,00 Pauza
13,00 – 13,45 Korištenje gradiva (Zora Hendija)
13,45 – 14,30 Organizacija arhivske službe i propisi o arhivskom gradivu i arhivima u
Republici Hrvatskoj (Mihaela Barbaric)
14,30 – 14,35 Završna riječ (Živana Heđbeli)
14,35 – 15,00 Anketa, podjela potvrda (Gorana Hrbud)

Seminar za djelatnike u uredskom poslovanju i pismohranama, 24. i 25. ožujka 2015.

Podijelite...Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter