Postupak naručivanja arhivskog gradiva

Zahtjev za korištenje gradiva možete podnijeti na jedan od sljedećih načina:

  • osobno u Čitaonici Arhiva od 9 do 14 sati,
  • poštom na adresu: Državni arhiv u  Zgrebu, Opatička 29,  10 000 Zagreb,
  • elektroničkom poštom na info@daz.hr,
  • faksom na broj 01 48 07 157,
  • putem službene mrežne stranice Državnog arhiva u Zagrebu

Prilikom naručivanja gradiva u Čitaonici dežurni djelatnik formira elektroničku Zahtjevnicu za korištenje arhivskog gradiva čiji sadržaj korisnik potvrđuje svojim potpisom.
Korisnik je obvezan dežurnom djelatniku pružiti sljedeće podatke:

  • osobne podatke (ime i prezime),
  • adresu stanovanja i broj telefona za kontakt korisnika,
  • temu istraživanja, odnosno svrhu korištenja arhivskog gradiva,
  • što preciznije i potpunije podatke koji su potrebni za identifikaciju i definiranje gradiva koje se traži na korištenje.

Svi osobni podaci o korisnicima strogo se čuvaju i dostupni su samo djelatnicima Arhiva kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.

Po primitku korisničkog pisanog zahtjeva, korisnika će kontaktirati djelatnici Arhiva na navedeni kontakt broj i dogovoriti datum kad će traženo arhivsko gradivo biti pripremljeno u Čitaonici za korištenje.

Izvorno gradivo ne izdaje se isti dan za korištenje.

Telefonskim putem ne zaprimaju se zahtjevi za korištenjem arhivskog gradiva, već se samo mogu dobiti opće obavijesti i upute o postupku naručivanja i korištenju gradiva.

Podijelite...Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter