Postupak naručivanja arhivskog gradiva
Zahtjev za korištenje gradiva možete podnijeti na jedan od sljedećih načina:
- osobno u Čitaonici Arhiva od 9 do 14 sati,
- poštom na adresu: Državni arhiv u Zgrebu, Opatička 29, 10 000 Zagreb,
- elektroničkom poštom na info@daz.hr,
- faksom na broj 01 48 07 157,
- putem službene mrežne stranice Državnog arhiva u Zagrebu
Prilikom naručivanja gradiva u Čitaonici dežurni djelatnik formira elektroničku Zahtjevnicu za korištenje arhivskog gradiva čiji sadržaj korisnik potvrđuje svojim potpisom.
Korisnik je obvezan dežurnom djelatniku pružiti sljedeće podatke:
- osobne podatke (ime i prezime),
- adresu stanovanja i broj telefona za kontakt korisnika,
- temu istraživanja, odnosno svrhu korištenja arhivskog gradiva,
- što preciznije i potpunije podatke koji su potrebni za identifikaciju i definiranje gradiva koje se traži na korištenje.
Svi osobni podaci o korisnicima strogo se čuvaju i dostupni su samo djelatnicima Arhiva kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.
Po primitku korisničkog pisanog zahtjeva, korisnika će kontaktirati djelatnici Arhiva na navedeni kontakt broj i dogovoriti datum kad će traženo arhivsko gradivo biti pripremljeno u Čitaonici za korištenje.
Izvorno gradivo ne izdaje se isti dan za korištenje.
Telefonskim putem ne zaprimaju se zahtjevi za korištenjem arhivskog gradiva, već se samo mogu dobiti opće obavijesti i upute o postupku naručivanja i korištenju gradiva.